Szybka sałatka z rukolą, soczewicą i ryżem

 Zdjęcie0135

Bardzo bardzo szybka sałatka:) Zdjęcie niestety kiepskiej jakości, bo robione komórką:/

Jako, że dziś robiłam zupę z soczewicy, to część ziarenek ugotowałam i odłożyłam do sałatki. Wczoraj za to został mi kubek ryżu paraboiled. Nie lubię wyrzucać jedzenia, więc resztki wykorzystałam do tego dania.

Co potrzebujemy:

  • rukola
  • soczewica (dowolny kolor)
  • ryż (najlepiej brązowy lub paraboiled – ważne by był sypki)
  • pieprz
  • łyżka oliwy z oliwek
  • łyżka octu winnego
  • kilka oliwek
  • odrobina sera żółtego
  • można dorzucić pokrojoną w kosteczkę szynkę drobiową (nie za dużo)

Mieszamy i pałaszujemy!!!

Skomentuj

