Dżem z kaktusa

Tym razem bez przepisu – chciałam pokazać Wam mój nowy nabytek przywieziony z Wysp Kanaryjskich – dżem kaktusowy.

Jak opisują ten produkt na stronie jednego z hiszpańskich sklepów: tradycyjny dżem z Lanzarote produkowany z kaktusa od Bernardo`s Marmeladas.

Dżem jest makabrycznie słodki, ale ma bardzo ciekawy smak. Świetny do kanapki, a także słodkich wypieków. Jest dość rzadki, o jednolitej konsystencji.

5 responses to “Dżem z kaktusa

  1. Byłam ostatnio na Lanzarote i miałam okazje skosztować dżemu z Kaktusa – poprostu pyszny , idealny do serów głownie koziego 🙂 Przywiozłam sobie do Polski duży słoik ale szybko ,,znikł,, z chęcią bym go sobie ponownie zakupiła i dalej się nim delektowała ale nigdzie na necie go nie znalazłam … właśnie tego zakupionego na wyspach …

  2. Wcale nie jest makabrycznie słodki.
    Przywiozłam sobie z Fuerteventury.

    Smak rzeczywiście ciekawy, ale nie makabrycznie słodki.

Dodaj komentarz